روابط عمومی عمل‌گرا نیاز امروز سازمان ها و دستگاه های اجرایی است



به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، بهروز اکرمی روز یکشنبه در نشست هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان مرکزی و خانه مطبوعات استان در اراک، اظهار داشت: روابط عمومی‌ها بایستی بتوانند روابط بین مدیریت، کارکنان و جامعه هدف هر سازمان را تنظیم و تلطیف کنند و باید بدانیم که امروز دیگر روابط عمومی سنتی پاسخگو نیست، عملکردها و برنامه ریزی های روابط عمومی و ذهنیت کارگزاران روابط عمومی نسبت به این حوزه باید مدرن سازی شود.

وی افزود: ما نیاز به روابط عمومی‌های عمل گرا داریم، روابط عمومی‌هایی که اقدامات ملموس و مشهود به انجام برسانند و عمل گرایی است که می‌تواند یک روابط عمومی را از سایر روابط عمومی‌ها متمایز کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی بیان کرد: خلاقیت عنصر بسیار مهمی است که روابط عمومی باید از آن بهره بگیرد و این خلاقیت می‌تواند جای خالی منابع محدود را پر کند.

اکرمی خاطرنشان ساخت: در حوزه روابط عمومی‌ها بایستی به فضای مجازی توجه ویژه ای صورت پذیرد و اینگونه نباشد که روابط عمومی‌ها از این مساله غافل باشند، چراکه یک عرصه تأثیرگذار است و نمی‌توان از کنار مسائل و مباحث و محتوای آن بدون توجه عبور کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه برگزاری جلسات کمیته رسانه و روابط عمومی‌های استان بایستی به صورت پیگیرانه دنبال شود، عنوان کرد: البته این مساله باید با رویکرد عمل گرایی پیگیری گردد و جلسات خروجی اجرایی و ثمره داشته باشند وگرنه برگزاری صرف جلسات، بی فایده است.


منبع:خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا