دشمن بداند در این کشور ۸۰ میلیون حاج قاسم وجود دارد



ایسنا/بوشهر رئیس بسیج رسانه کشور گفت: دشمن بداند که روز انتقام نزدیک است و بداند که در این کشور ۸۰ میلیون حاج قاسم وجود دارد.

مسعود بصیری پیش از ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه بوشهر عنوان کرد: حاج قاسم سالهای زیادی مجاهدت کرد و امروز حاج قاسم های زیادی متولد خواهند شد.

وی ادامه داد: اگر چه اشک می ریزیم و ناراحتیم اما حاج قاسم های دیگری متولد خواهند شد و پرچم سید علی خامنه ای را به یاری حق و ان شالله به دست حجت ابن الحسن خواهند سپرد. این روز نزدیک است و وعده خداوند محقق می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: بعضی ها برای فیلتر شدن شبکه های اجتماعی اعتراض می کردند و نگران بودند که چرا در کشور ما زمان اغتشاشات اینترنت قطع می شود و محدودیت دارد؟ در کشور ما از شبکه های اجتماعی چون فیسبوک و تلگرام استفاده می کنیم که متاسفانه بیش از امنیت، خانواده را تهدید می کند و بی دینی را تبلیغ می کند.

بصیری بیان کرد: باید مراقب باشیم چون با برخی از اتفاقات پیش زمینه برای آن فراهم می شود. هدف دشمن طولانی مدت تر است پس باید به شدت مراقبت کنیم.

رئیس بسیج رسانه کشور اظهار کرد:  در فضای مجازی و هر عرصه ای که می توانید این را منتشر کنید که دشمن بداند در این کشور ۸۰ میلیون حاج قاسم وجود دارد، دشمن بداند که انتقام سختی را از او خواهیم گرفت همانطور که در طول تاریخ گرفتیم و این را بداند که لشگر امام حسین از حرکت نخواهد ایستاد.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا