خبر، پُتک بود و برآئینه نشست‼️


خبری که بامداد جمعه ۱۳ دی ماه ازفرودگاه بغداد مخابره شد، پُتکِ سنگین بر آئینه بود و رسانه های جهان را به تسخیر درآورد؛

” سردارسرلشکر قاسم سلیمانی آسمانی شد!
?پرچم های سیاه به اهتزاز درآمدند،صوت قرآن، آسمان را بغل کرد،مردم به مساجد آمدند،مویه های مادران، دل ها را به آتش می کشید، مراجع دینی تسلیت گفتند، رسانه های معتبر جهان، روز پرکار و نفسگیری درپیش داشتند.گویی درازنای جمعه پایانی نداشت!
?دراندک زمانی،ترند سرچ تاپیک «قاسم سلیمانی» در ایران از «دانلود» که ترند ثابت وب فارسی است پیشی گرفت و با وجود فشارهای دولت تروریستی آمریکا بر اینستاگرام مبنی بر حذف مطالب مربوط به شهید قاسم سلیمانی، کاربران ایرانی با انتشار هزاران پست درباره‌ی “حاج قاسم”این شبکه اجتماعی را دچار چالش جدی کردند.
پروفایل تلگرام کاربران ایرانی، به سرعت به عکس سردار سلیمانی تغییر یافت تا او همچنان سردار قلب ها باشد سرداری که علاوه در ایران دردل های مردم خاورمیانه پایگاه دارد.
سردار وطن که از آغاز جنگ تحمیلی سال ۵۹ تا سیزدهم دی ۹۸، پوتین به پا داشت، بالاخره درحمله ناجوانمردانه‌ی خفاش هایی که از کابین آپاچی های ترامپ دستور می گرفتند، درخاک وخون تپید وافلاکی شد.تا همسرش بنابر وصیتش سنگ قبری ساده سفارش دهد:
“آرامگاه سرباز قاسم سلیمانی ”
همین وبس !
?بعضی ها حیف است که معمولی بمیرند. اصلا “خون بعضی ها حیف است زیرِ زمین دفن شود باید روی زمین بریزد و ‌شکوفه دهد!” تا مجاهدان را “صَفًّا کَأَنَّهُم بُنیَانٌ مَّرْصُوصٌ” کند.چرا که قاسمِ شهید، قدرتمندتر از سردارسلیمانی‌، ترامپ را دچار لکنت خواهد کرد و به زانو در می آورد. بی گمان انتظار سخت، برای ترامپ، از انتقام سخت، کُشنده‌تر خواهد بود، کُشنده‌تر!!

 

✍️خداداد ابراهیمی/ روزنامه نگار

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا