جشنواره سلام برای تشویق روابط عمومی های پرتلاش برگزار می شود



به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، سعید رضوانی پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره انتخاب روابط عمومی های برتر خوزستان (سلام) با اشاره به نقش مهم روابط عمومی ها در امر اطلاع رسانی اظهارکرد: نکته مهم در عرصه اطلاع رسانی رضایت خداوند، مردم و بهبود امور است.

وی با اشاره به روش های جدید اطلاع رسانی در روابط عمومی افزود: ما با استفاده از این روش های جدید، فضای کار را از مدیر محوری به موضوع محوری پیش بردیم. در عرصه های مختلف سعی کردیم حقایق را منتقل و موضوعات انفعالی خارج شویم.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان با تاکید بر شفافیت در امر اطلاع رسانی و جلب اعتماد مردم بیان کرد: سیل ماه های نخست سال این امر را به خوبی ثابت کرد به طوری که مردم اطلاعات و اخبار خود را براساس اعتماد از دستگاه ها دریافت می کردند.

رضوانی با بیان اینکه دستگاه های مربوطه در بحران سیل خوب عمل کردند، ادامه داد: دستگاه ها ضمن توجه به ذائقه مخاطب بر اساس نیاز مخاطبان، رویدادها را اطلاع رسانی کردند. استفاده از ابزارهای جدید اطلاع رسانی از جمله فضای مجازی در روزهای بحران ظرفیت مهمی بود که به خوبی از ان استفاده شد.

وی افزود: سیل اخیر بحرانی بود که با اطلاع رسانی تبدیل به فرصت شد به گونه ای که از عالیترین مقامات کشور در استان حضور یافتند و خوزستان بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفت.

مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری خوزستان با بیان اینکه جشنواره سلام برای تشویق و حمایت روابط عمومی های پرتلاش برگزار می شود گفت: تقدیر از روابط عمومی های منتخب به معنای ضعیف بودن دیگر روابط عمومی ها نیست، این جشنواره فرصتی برای معرفی روابط عمومی های پرتلاش است. امیدواریم سال های اینده شاهد حضور روابط عمومی های دیگر در رتبه های نخست باشیم.

رضوانی با بیان اینکه داوری براساس کیفیت آثار انجام شد، تصریح کرد: در این جشنواره ۱۱۰ دستگاه شرکت کردند که از این تعداد ۸۵ اثر انتخاب و مورد ارزیابی داوران قرار گرفت که در نهایت ۲۶ اثر بر اساس محورها و موضوعات ارائه شده به داوری گذاشته شد.

وی بیان کرد: سال گذشته هشت جلسه شورای روابط عمومی های استان را برگزار کردیم که حاصل آن برپایی نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی در اردیبهشت ماه، نمایشگاه هفته دولت در شهریورماه و نمایشگاه چهل سالگی انقلاب در اسفند ماه بود، این امر نشان دهنده اهتمام همکاران روابط عمومی دستگاه ها را نشان می دهد.

 


منبع:خبرگزاری مهر

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *