جشنواره "بیماری کرونا در انعکاس رسانه‌ای" در خراسان جنوبی برگزار می‌شود



ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری جشنواره “بیماری کرونا در انعکاس رسانه‌ای” خبر داد.

ناصر نبی‌زاده اظهار کرد: با توجه به ضرورت انعکاس مطالب مربوط به کنترل و پیشگیری از کرونا،  این اداره‌کل جشنواره کمی “بیماری کرونا در انعکاس رسانه‌ای” را از ۲۴ اسفندماه لغایت ۳۰ فروردین ماه  ۹۹ برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، وی افزود: معرفی ویروس کرونا، روش‌های کنترل و پیشگیری، میزان سنجی همراهی مردم در پیشگیری از  پراکندگی گسترده ویروس و همه گیری آن، شایعه‌ها  و حواشی ایجاد شده و علل آن،  اقدامات و عملکرد دولت و نظام پزشکی در کنترل و پیشگیری و درمان، تغییر سبک زندگی در شرایط کنونی در ایام قبل از عید، حین عید، بعد از عید نوروز، اقدامات نیکوکارانه مردم در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، گزارش اقدامات بازرسی، نظارت و برخورد با محتکران و متخلفین، پویش “در خانه بمانیم” و عیددیدنی مجازی  و مطالب مرتبط با این بحران از موضوعات این جشنواره هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی یادآور شد: این جشنواره در بخش‌های خبر، گزارش، مصاحبه، عکس، کاریکاتور و متن‌های آموزشی برگزار می‌شود. 

نبی‌زاده با بیان اینکه جوایز جشنواره نیز مساعدت مالی به نسبت فعالیت تا سقف 30 میلیون ریال خواهد بود، خاطرنشان کرد: اختتامیه جشنواره اردیبهشت ماه ۹۹ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا