تلاش رسانه‌ها در به تصویر کشیدن حماسه ۲۲ بهمن ستودنی و قابل تقدیر است



ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: تلاش اصحاب رسانه در به تصویر کشیدن حماسه بزرگ ۲۲ بهمن بسیار ستودنی و قابل تقدیر است.

احمدحسین فتایی در جلسه شورای اطلاع رسانی استان که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: مردم لرستان همگام با سایر هموطنان خویش با حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با اعلام پایبندی مجدد خود به آرمان‌های انقلاب، بار دیگر حماسه بزرگی را به منصه ظهور رساندند تا دشمنان نظام بدانند که ملت ایران همچنان پای انقلاب خویش ایستاده است.

وی با بیان اینکه رسانه‌های استان همواره و در صحنه‌ها و مناسبت‌های مختلف نقش خود را به خوبی ایفاء  کرده‌اند، افزود: تلاش اصحاب رسانه در به تصویر کشیدن این حماسه بزرگ نیز بسیار ستودنی و قابل تقدیر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تصریح کرد: نقش روابط عمومی در هموار ساختن مسیر تحقق اهداف سازمانی دستگاه‌های دولتی و برقراری پل ارتباطی مدیران با مخاطبان درون و برون سازمانی بسیار پررنگ و غیر قابل انکار است.

فتایی بیان کرد: در همین راستا و پیرو مصوبه شورای اطلاع رسانی مبنی بر تلاش در جهت ارتقاء سطح کیفی فعالیت روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان، نشست مشترک مدیران کل و مسئولین روابط عمومی ادارات کل در آینده نزدیک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا