برگزیدگان رویداد انیمیشن شهید سلیمانی معرفی شدند


نخستین رویداد رقابتی انیمیشن شهید حاج قاسم سلیمانی با معرفی برگزیدگان بخش‌های مختلف به پایان راه رسید.

به گزارش پایگاه خبری آموزشگاه رسانه به نقل از روابط عمومی معاونت فضای مجازی صداوسیما، نخستین رویداد رقابتی تولید انیمیشن به همت معاونت فضای مجازی صدا و سیما ، شبکه کودک، شتاب دهنده رضوان و مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در باشگاه کسب و کار دانش بنیان دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

این رویداد از روز سه‌شنبه (۱۵ بهمن‌ماه) آغاز و تا جمعه (۱۸ بهمن‌ماه) با محوریت زندگی و سیره اخلاقی شهید سپهبد قاسم سلیمانی ادامه داشت.

هنرمندان ۱۵ استان کشور و ۹۴ انیمیشن‌ساز در قالب ۲۵ تیم حضور داشتند و این تیم‌ها در یک ماراتن ۷۲ ساعته، نسبت به تولید انیمیشن‌های کوتاه با محوریت زندگی و سیره اخلاقی شهید سپهبد قاسم سلیمانی اقدام کردند.

معاون فضای مجازی سازمان صدا و سیما اظهار کرد: موضوع این رویداد نور امید و نشاط را به دل‌های برگزارکنندگان آن تاباند زیرا نام شهید حاج قاسم سلیمانی مایه برکت هر رویدادی است.

محمد شریف‌خانی در مراسم اختتامیه نخستین رویداد رقابتی تولید انیمیشن، گفت: تمام کسانی که در این رویداد نقش آفرینی کرده اند، برنده هستند زیرا با همت همه‌ی آنها این رویداد شکل گرفت.

معاون فضای مجازی سازمان صدا و سیما با اشاره به ماموریت‌های این معاونت، افزود: خوشبختانه معاونت فضای مجازی در همه‌ی استان‌ها کشور نمایندگی دارد و بنده از شما تولیدکنندگان آثار این رویداد دعوت می‌کنم برای تولید آثار پویانمایی با مراکز استانی همکاری کنند.

در مراسم پایانی با حضور محمدشریف خانی معاون فضای مجازی سازمان صدا و سیما، حجت‌الله ناظری مدیر حوزه هنری کودک و نوجوان، محمدرحیم لیوانی رئیس مرکز صبا، سردار حسین اکبری معاون فرهنگی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  و جمعی از هنرمندان،  برگزیدگان تقدیر شدند.

به هانیه محمدرضایی برای اثر «حسین پسر غلامحسین»، گروه لاجورد برای اثر«عقیق »،گروه سجا «انیمیشن مسیر» دیپلم افتخار و یک میلیون تومان  پول نقد اهدا شد.

مرکز صبا در بخش تولیدی از ۴ اثر «انگشتر اجابت»، «بزرگ قلب کوچک»، «نشان ذوالفقار» و «پیمان» حمایت خواهد کرد.

در بخش رویداد و انیمیشن برگزیده اول اثر «پیمان»، برگزیده دوم «نشان ذوالفقار» و برگزیده سوم اثر امرلی برای گروه انتقام جویان انتخاب شدند.

تولیدات برتر که انیمیشن‌هایی با زمان یک تا سه دقیقه است، از طریق رسانه ملی به پخش می شود.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا