بازگشت رسانه‌ای دیگر بعد از اختلال ناشی از تحریم‌ها



وب‌سایت تجارت نیوز که چند روز پیش به دلیل مشکلات ناشی از تحریم‌های بین‌المللی، از دسترس خارج شده بود، به فضای آنلاین بازگشت.

ابراهیم علیزاده ـ سردبیر تجارت‌نیوز ـ با اعلام این خبر به ایسنا، درباره این اتفاق توضیح داد: مدتی است که برخی سایت‌های ایرانی به دلیل مشکلات ناشی از تحریم ناگهان از دسترس خارج می‌شوند. تاکنون این مشکل دامن چند رسانه از جمله فارس، فرارو، اقتصادنیوز و همچنین تجارت‌نیوز را گرفته است. علاوه بر سایت‌های خبری، سایت برخی بانک‌ها و همچنین آپارات نیز با این مشکل مواجه شده‌ که به تدریج بخش‌هایی از مشکلات هرکدام از این‌ها حل شده است.

وی اضافه کرد: روز سه‌شنبه (هشتم بهمن ماه) بود که دامنه تجارت‌نیوز tejaratnews.com به دلیل مشکلات ناشی از تحریم‌ِ دامنه‌های دات کام، از دسترس خارج شد. این وب‌سایت، مرجع اخبار اقتصادی و اعلام قیمت ارز و طلا در بازار است به طور ناگهانی و بدون اطلاع قبلی، از دسترس خارج شد.

علیزاده در ادامه خبر داد: هر چند که با پیگیری‌های تیم فنی این رسانه، مشکل دامنه وبسایت ما حل شد و اکنون این رسانه در دسترس مخاطبان قرار دارد، اما همچنان این نگرانی وجود دارد که مشکلات ناشی از تحریم برای رسانه‌های مختلف اختلال ایجاد کند.

او در پایان اظهار امیدواری کرد که مسوولان مربوطه در این مورد هشدارهای لازم را به سایت‌های خبری مختلف بدهند تا آمادگی بیشتری برای مواجه شدن با این مشکلات برای فعالان رسانه‌ای کشور به وجود آید.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا