انسجام رسانه ها برای در خانه ماندن مردم



ایسنا/خراسان شمالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی بر انسجام رسانه های استان برای در خانه ماندن مردم با هدف مقابله با کرونا ویروس تاکید کرد.

ولی الله حیاتی در نشست شورای اطلاع‌رسانی استان که 24 اسفند در محل استانداری برگزار شد، اظهارکرد: در شرایط امروز باید همه در کنار یکدیگر باشیم و نقاط قوت هم را تقویت و کاستی‌های یکدیگر را جبران کنیم.

حیاتی افزود: اهتمام همه دستگاه‌های اجرایی باید اطلاع‌رسانی دقیق به مردم باشد و مهمترین محور فعالیت شورای اطلاع‌رسانی استان برای مقابله با کرونا ویروس باید حرکت منسجم رسانه‌ها در راستای ماندن مردم در خانه هاست.

وی ادامه داد: با هدف ماندن مردم در خانه‌ها تمام اجتماعات، بقاع متبرکه، آرامستان‌ها و نماز جماعت در سراسر استان تعطیل شده است.

حیاتی ادامه داد: اینکه خط تولید یک کارخانه در استان برای تولید مواد ضدعفونی کننده تغییر می‌کند و یا اینکه زنان سرپرست خانوار ماسک تولید می کنند و یا تلاش های یکی از پرستاران به مدت ۱۴ شبانه روز بدون اطلاع از خانواده خود با هدف بهبود وضعیت حال بیماران باید به عنوان حرکت های خودجوش مردمی به خوبی اطلاع رسانی شود.

وی با تاکید بر اینکه باید زنجیره انتقال این ویروس قطع شود، خاطر نشان کرد: برای تامین تجهیزات بهداشتی مانند ماسک و مواد ضد عفونی کننده واحدهای تولیدی استان فعال شده است و همچنین از سایر استان ها و خارج از کشور واردات داریم.

حیاتی همچنین از غربالگری شبانه روزی کرونا ویروس در هفت نقطه استان خبر داد.

انتهای پیام


منبع:خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا